Pobierz darmowy
poradnik SEO
dla stron usługowych

  • Promuj swoje usługi w wyszukiwarce.
  • Skorzystaj z doświadczenia największej agencji SEM w Polsce.
  • Wykorzystaj porady i pozyskuj klientów organicznie!

Wielkość pliku około 0,6MB

Verseo AdBook - darmowy poradnik Google Adwords i marketingu online

O autorze

Joanna Michalska

Joanna Michalska - nasz mały wulkan energii to czyste 5 lat doświadczenia w obszarze optymalizowania stron internetowych. Współtworzyła nasz poradnik z marketingu online - Verseo AdBook 2018. Przez kilka lat, w roli nauczyciela akademickiego przekazywała wiedzę i nieustająco próbuje odgrzać swój doktorat. Na blogu dzieli się z Wami wszystkim tym, co może pozwolić Wam polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google. Przepada za literaturą faktu oraz podróżami w ciepłe miejsca z historią w tle.

Poradnik SEO dla usług

Przed Tobą darmowy PORADNIK SEO DLA USŁUG przygotowany przez agencję interaktywną Verseo. Nasz poradnik skupia się na możliwościach pozycjonowania stron usługowych. Zastanawiamy się wspólnie, czym tak naprawdę jest SEO dla firm z tego sektora i na czym polega pozycjonowanie lokalne.

Czym jest SEO dla usług?

Najprościej rzecz ujmując, SEO dla usług to proces mający na celu doprowadzenie strony internetowej do czołówki wyników organicznych w wybranej wyszukiwarce. Warto podkreślić, że jest to proces rozłożony w czasie i przechodzący konkretne etapy.

W trakcie pozycjonowania strony internetowej, specjalista SEO korzysta z metod, które uznaje za adekwatne do potrzeb danej witryny. Aby prawidłowo dobrać pozycjonowanie dla stron usługowych, należy najpierw przeprowadzić ich audyt.

W trakcie audytu specjalista SEO sprawdza m. in. dostosowanie strony do współpracy z wyszukiwarką czy zapoznaje się z dotychczasowym profilem linków. Jeśli Twoja strona została zaprojektowana z myślą o pozycjonowaniu, będzie z pewnością wymagać mniejszego zakresu prac niż inne witryny.

O czym jest PORADNIK SEO DLA USŁUG?

W PORADNIKU SEO DLA USŁUG przedstawiamy m. in. istotne z perspektywy pozycjonera elementy, które warto uwzględnić już na etapie budowy witryny. W poradniku znajdziesz między innymi następujące kwestie:

  • Co to jest pozycjonowanie?
  • Czy warto prowadzić firmowego bloga?
  • Jak promować się lokalnie?
  • Jaką długość powinny mieć teksty publikowane na blogu?
  • Jak często publikować teksty?
  • Jak używać słów kluczowych w tekstach?
  • Jak dzielić tekst?
  • Jak umiejętnie wprowadzać grafikę i linki do wpisu?

Nasz poradnik zakończony jest przydatnym słowniczkiem pojęć SEO, dzięki któremu nie będziesz miał żadnych trudności z przyswojeniem sobie nowej wiedzy i szybko wcielisz ją w życie. Aby uzupełnić wiedzę, pobierz już teraz nasz darmowy PORADNIK SEO DLA E-COMMERCE dedykowany sklepom internetowym.

Poradnik pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to elastyczna usługa, którą można z łatwością dopasować do specyfiki lokalnej promocji. Prostym sposobem na powiązanie Twojego biznesu z konkretną lokalizacją jest zamieszczenie adresu Twojej firmy na stronie internetowej w zakładce Kontakt.

Lokalnie działające biznesy mogą zyskać dodatkowy ruch na stronie internetowej dzięki skorzystaniu z usługi Google Moja Firma. SEO lokalne jest wspierane przez wyszukiwarkę Google, która faworyzuje w wynikach organicznych trafienia związane z daną miejscowością.

Kto stworzył poradnik?

PORADNIK SEO DLA USŁUG w ramach Akademii Wiedzy został przygotowany przez jednego z najlepszych specjalistów SEO agencji interaktywnej Verseo – Joannę Michalską. Asia posiada już tak bogate doświadczenie w zakresie optymalizacji stron internetowych, że podjęła decyzję o dzieleniu się nim z innymi.

Asia współtworzyła też nasz poradnik z marketingu online - ADBOOK 2018. Więcej tekstów Asi możesz znaleźć na blogu Verseo TUTAJ. Dzieli się tam wszystkim tym, co może pozwolić Ci polepszyć widoczność witryny w wyszukiwarce Google.