Darmowy
Poradnik Linkedin

Jak zdobyć klientów za pośrednictwem płatnych i bezpłatnych działań na LinkedIn?

Jakie podejście zaprocentuje w Twoim przypadku?

Pobierz darmowy poradnik i poznaj LinkedIn!

 

linkeidn poradnik

Co znajdziesz w środku?

  • Dlaczego Twój biznes potrzebuje Linkedin?
  • Co wpłynie na profesjonalny wygląd Twojego profilu?
  • Profil firmowy, który inni chcą obserwować.
  • Znajomi = potencjalni klienci?
  • Reklama na Linkedin – typy, targetowanie, koszt oraz czy to się opłaca?
  • Content, który sprawdza się na Linkedin – jak go budować?
  • Konta Premium – jak założyć i komu się to opłaca?
  • Nowi klienci dzięki Linkedin Sales Navigator.
  • Savoir-vivre na Linkedin.
person linkeidn poradnik

Co to jest Linkedin?

LinkedIn uważany jest za jedną z najbardziej efektywnych platform do pozyskiwania leadów. Oczywiście służy szczególnie branży B2B, w której liczy się nie tylko sam wizerunek firmy, ale też kontakt bezpośredni np. z właścicielem firmy czy innym przedstawicielem.

Użytkownicy korzystają z LinkedIn w poszukiwaniu wiadomości branżowych, wskazówek od ekspertów, szkoleń zawodowych, opinii czy rekomendacji na dany temat lub też by śledzić poczynania influencerów tego serwisu.

Coraz częściej jednak główną zaletą Linkedin dla przedsiębiorców jest możliwość nawiązania kontaktów biznesowych w celu wymiany doświadczeń czy też po to, aby uzyskać informacje dotyczące nowych rozwiązań z pierwszej ręki!

Czego dowiesz się z poradnika?

 Działać płatnie czy bezpłatnie?

Kiedy dobrze jest zainwestować środki w reklamę? Kiedy lepiej działać długofalowo i organicznie? W poradniku otrzymasz zestaw wskazówek, wyjaśniających które podejście będzie najlepsze dla Ciebie.

 Jakie treści są pożądane?

KNa czym oprzeć komunikację na LinkedIn? Czy jest to tak samo dynamiczne środowisko, jak inne portale social? Sprawdź teraz!

 

linkedin 1
linkedin 2-1

 System reklamowy

Zadbaliśmy, by po przeczytaniu poradnika odpalenie pierwszej płatnej kampanii poszło Ci płynnie.


 Automatyzacja - czy warto?

W poradniku zastanawiamy się czy zawsze warto automatyzować działania na LinkedIn i czy przy przyrastającej liczbie tego typu usług nadal może być to wartościowe.