Jak zdobyć klientów za pośrednictwem płatnych i bezpłatnych działań na LinkedIn?
Jakie podejście zaprocentuje w Twoim przypadku?
Pobierz darmowy poradnik i poznaj LinkedIn!
LinkedIn uważany jest za jedną z najbardziej efektywnych platform do pozyskiwania leadów. Oczywiście służy szczególnie branży B2B, w której liczy się nie tylko sam wizerunek firmy, ale też kontakt bezpośredni np. z właścicielem firmy czy innym przedstawicielem.
Użytkownicy korzystają z LinkedIn w poszukiwaniu wiadomości branżowych, wskazówek od ekspertów, szkoleń zawodowych, opinii czy rekomendacji na dany temat lub też by śledzić poczynania influencerów tego serwisu.
Coraz częściej jednak główną zaletą Linkedin dla przedsiębiorców jest możliwość nawiązania kontaktów biznesowych w celu wymiany doświadczeń czy też po to, aby uzyskać informacje dotyczące nowych rozwiązań z pierwszej ręki!
Działać płatnie czy bezpłatnie?
Kiedy dobrze jest zainwestować środki w reklamę? Kiedy lepiej działać długofalowo i organicznie? W poradniku otrzymasz zestaw wskazówek, wyjaśniających które podejście będzie najlepsze dla Ciebie.
Jakie treści są pożądane?
KNa czym oprzeć komunikację na LinkedIn? Czy jest to tak samo dynamiczne środowisko, jak inne portale social? Sprawdź teraz!
System reklamowy
Zadbaliśmy, by po przeczytaniu poradnika odpalenie pierwszej płatnej kampanii poszło Ci płynnie.
Automatyzacja - czy warto?
W poradniku zastanawiamy się czy zawsze warto automatyzować działania na LinkedIn i czy przy przyrastającej liczbie tego typu usług nadal może być to wartościowe.
Dominika Słomka
Content Marketing & Linkedin Manager
Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać! Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość. Niezwykle kompetentna jeżeli chodzi o LinkedIn, budowanie contentu i wykłady na temat zdrowego żywienia.
Verseo ADS Sp. z o.o.
ul. Węglowa 1/3,
62-122 Poznań, Poland