Co znajdziesz w środku?

  • Budowa strategii Content Marketingowej
  • Jak prowadzić bloga, czyli content + SEO – na przykładzie Verseo
  • Jak wybrać kanały marketingowe i formaty treści odpowiednie dla danego biznesu?
  • Jaki content publikować w mediach społecznosciowych – #Facebook, #Instagram, #Linkedin, #Pinterest, #Youtube, #TikTok,
  • Ścieżka zakupowa klienta a Content Marketing
person

Co to jest Content Marketing?

Content Marketing to proces i długofalowa strategia, która zakłada regularne dostarczanie atrakcyjnych, wartościowych i ściśle dopasowanych do potrzeb treści. Content służy budowaniu własnego audytorium, czyli grona odbiorców, którzy będą regularnie powracać do źródła po nowe informacje. Nadrzędnym celem Content Marketingu jest sprzedaż, jednak wszelkie taktyki contentowe, są uznawane za inbound marketing, czyli, według Hubspota, działania, które umożliwiają odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.

Content może przybierać bardzo wiele form, nie jesteśmy więc skazani tylko na proste wpisy blogowe, choć te z mody nigdy nie wychodzą. Zdecydowanie, w 2021 roku trzeba pokusić się o różnorodność i przekazywać odbiorcom informacje w różnych formach (o wielu (jak i nie wszystkich!) napisaliśmy w poradniku)

Czego dowiesz się z poradnika

ebook1
  • Tworzenie strategii content marketingowej Dowiesz się jakie cele możesz zrealizować za pośrednictwem contentu i jak dobrze uzupełnia się on z innymi kanałami inbound i outbound marketingu.
  • Co się sprawdza Zyskasz wiedzę na temat tego, jakie kanały będą najlepsze dla Twojej grupy odbiorców oraz jak to wszystko zaplanować, by było atrakcyjnie, a jednocześnie powtarzalnie.
ebook2
  • Dlaczego warto Przykłady z różnych branż utwierdzą Cię w przekonaniu o sensowności działań contentowych. Nie tylko wspiera on wszystkie działania reklamowe, ale też sprawia, że o Twojej firmie się mówi!
  • Content a ścieżka klienta Dowiesz się, jak content działa na poszczególnych etapach ścieżki klienta, i jak możesz dostarczać istotne treści w różnych punktach styku.

Autorzy poradnika

author

Maciej Popiołek
Head of Content Marketing

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)
author

Dominka Słomka
Content Marketing & Linkedin Manager

Do Verseo dołączyła od razu po studiach z zarządzania projektami i digital marketingu - obecnie Content Marketing Manager. A więc jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią. Marketing i nowoczesne technologie to nie tylko jej praca, ale także zainteresowanie. Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość. Niezwykle kompetentna jeżeli chodzi o LinkedIn, budowanie contentu i wykłady na temat zdrowego żywienia.