Poradnik Content Marketing
Zyskaj wiedzę na temat tworzenia treści, kanałów dystrybucji i tego, co obecnie najbardziej rezonuje wśród odbiorców!
Pobierz teraz bezpłatny poradnik!
Co znajdziesz w środku?
- Budowa strategii Content Marketingowej
- Jak wybrać kanały marketingowe i formaty treści odpowiednie dla danego biznesu
- Ścieżka zakupowa klienta a Content Marketing
- Jak prowadzić bloga, czyli content + SEO – na przykładzie Verseo
- Jaki content publikować w mediach społecznościowych: #Facebook, #Instagram, #Linkedin, #Pinterest, #Youtube, #TikTok,
- I wiele więcej!
Co to jest Content Marketing?
Content Marketing to proces i długofalowa strategia, zakładająca regularne dostarczanie atrakcyjnych, wartościowych i ściśle dopasowanych do potrzeb treści. Content służy budowaniu własnego audytorium, czyli grona odbiorców, którzy będą regularnie powracać do źródła po nowe informacje.
Nadrzędnym celem Content Marketingu jest sprzedaż, jednak wszelkie taktyki contentowe, są uznawane za inbound marketing, czyli, według Hubspota, działania, które umożliwiają odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
Czego dowiesz się z poradnika?
Jak wyznaczyć strategię content marketingu?
Dowiesz się jakie cele możesz zrealizować za pośrednictwem contentu i jak dobrze uzupełnia się on z innymi kanałami inbound i outbound marketingu.
Jakie rozwiązania się sprawdzają?
Zyskasz wiedzę na temat tego, jakie kanały będą najlepsze dla Twojej grupy odbiorców oraz jak to wszystko zaplanować, by było atrakcyjnie, a jednocześnie powtarzalnie.
Case study i przykłady działań
Przykłady z różnych branż utwierdzą Cię w przekonaniu o sensowności działań contentowych.
Nie tylko wspiera on wszystkie działania reklamowe, ale też sprawia, że o Twojej firmie się mówi!
Content marketing a ścieżka klienta
Dowiesz się, jak content działa na poszczególnych etapach ścieżki klienta, i jak możesz dostarczać istotne treści w różnych punktach styku.
Autorzy poradnika
Dominika Słomka
Content & LinkedIn Manager
Do Verseo dołączyła od razu po studiach z zarządzania projektami i digital marketingu - obecnie Content Marketing Manager. A więc jest jedną z tych szczęściarzy, którzy pasjonują się tym, co robią. Domi należy do tych ludzi, których wspaniale jest poznać. Oferuje bowiem bogactwo wyobraźni, mrówczą pracowitość i wiosenną otwartość. Niezwykle kompetentna jeżeli chodzi o LinkedIn, budowanie contentu i wykłady na temat zdrowego żywienia.
Maciej Popiołek
Head of Content Marketing
To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital. Od 3 lat zainteresowany również kwestią CSR i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)