123 czynniki
rankingowe Google

Pobierz darmowy poradnik!

W naszym zgrabnym materiale podsumowaliśmy ważne i mniej ważne czynniki, które wpływają na pozycję Twojej strony w wyszukiwarce Google.

  • Sprawdź co jest najważniejsze w SEO!
  • Rozpraw się z mitami związanymi z pozycjonowaniem.
  • Oprzyj swoje działania o rzetelną wiedzę.

Wielkość pliku około 4,9MB

Poradnik Gogole Analytics

O autorze

O autorze

Jacek 5 lat temu zaczął przygodę w małej agencji SEO jako pozycjoner. Z czasem wkroczył również na szerokie wody środowiska reklamowego Google Ads i w obu tematach czuje się obecnie komfortowo. Zawsze chętnie dzieli się swoimi obserwacjami i nowinkami w tych obszarach. :)

Za tym pozornie spokojnym opisem, kryje się jednak złotousty diabeł, który potrafi opisać nawet najbardziej skomplikowane zjawiska pozycjonerskie w sposób czytelny i humorystyczny. Nie masz ni trunku ni jadła, co słodsze będą od jego kompetencji i figur retorycznych!

123 czynniki wpływające na pozycjonowanie

Z myślą o Twoich potrzebach przygotowaliśmy poradnik 123 CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJONOWANIE. Jest to praktyczne kompendium wiedzy o czynnikach, które - naszym zdaniem - są najważniejsze przy optymalizacji stron internetowych.

Kim jest autor poradnika?

Jacek Smogur to pozycjoner i specjalista od Google Ads. Zawsze chętnie dzieli się swoimi obserwacjami i nowinkami w tych obszarach. Ma dar prostego tłumaczenia skomplikowanych kwestii w sposób czytelny i humorystyczny.

Jacek pracuje w naszej agencji interaktywnej Verseo. Jako agencja o statusie Google Partner Premium specjalizujemy się w kampaniach z zakresu: reklama w sieci wyszukiwania, reklama w sieci reklamowej, reklama mobilna, reklama w Zakupach Google i reklama na YouTube. Nasi klienci to ponad 2000 firm - od jednoosobowych do dużych przedsiębiorstw znanych także poza granicami Polski, liderów w swojej branży.

O czym jest nasz poradnik?

W naszym poradniku pokazujemy, co wpływa na pozycjonowanie strony w Google. Przedstawiamy ponad 120 czynników rankingowych, których działanie jest teoretyczne, udowodnione lub wysoce dyskusyjne.

Przytoczone w poradniku czynniki mają pośredni lub bezpośredni wpływ na widoczność strony w Internecie. To, jak bardzo wpływają na pozycjonowanie, jest subiektywną opinią Verseo, opartą na doświadczeniu z prowadzonych przez nasz zespół projektów. Jeśli interesuje Cię temat pozycjonowania stron, przeczytaj również: TUTAJ.

Czynniki wpływające na pozycjonowanie

Mówi się, że istnieje ponad 200 czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność strony internetowej w wynikach organicznych. W większości, skuteczność tych czynników opiera się na testach, wymianie wiedzy i indywidualnych obserwacjach.

Algorytm wyszukiwarki ciągle się zmienia, aktualizacje dokonywane są prawie codziennie. Ciągła ewolucja algorytmów wymusza na specjalistach regularne sprawdzanie, które czynniki SEO są nadal aktualne, a które straciły wpływ na pozycje stron. Google podsuwa pewne wskazówki twórcom i administratorom stron internetowych.

Z tego właśnie powodu zmienił się sposób myślenia o SEO. Dzisiaj, aby wiedzieć, co wpływa na pozycjonowanie strony, trzeba się regularnie doszkalać. Stawia się przede wszystkim na zaawansowaną optymalizację techniczną oraz dobrze przemyślaną i długodystansową strategię SEO. Przekłada się to na koszty samych usług, w skład których wchodzą zarówno nakłady osobowe, jak i pieniężne.

Jako właściciel strony musisz mieć świadomość, że wszystkie propozycje i zmiany sygnalizowane w trakcie pozycjonowania są niezbędne do wdrożenia. Warto pamiętać, że pozycjonowanie to proces indywidualny dla każdej witryny i działania, które przynoszą korzyści na jednej stronie, mogą nie mieć wpływu na innej.

Wiedza zatrudnionego przez Ciebie pozycjonera powinna być poparta bogatym doświadczeniem, a priorytetem w jego pracy powinno być proponowanie Ci takich zmian, które przyniosą jak najlepsze rezultaty Twojej stronie.