Pobierz Poradnik
7 Lekcji Google Ads!

  • O czym pamiętać przy pracy z Google Ads?
  • Jak określać i mierzyć założone cele?
  • Jak nie popełnić podstawowych błędów w kampanii online?

Wielkość pliku około 1,3MB

Poradnik 7 lekcji Google Ads

O autorze

O autorze

Martyna Mikołajczak już w trakcie studiów poczuła nierozerwalną więź z reklamą i popełniła pracę mgr na temat środków perswazji wykorzystywanych w reklamie internetowej. Z doświadczenia obieżyświat imający się różnorodnych zajęć, tj.:

  • dziennikarstwa w kilku poznańskich rozgłośniach oraz internetowym portalu muzycznym,
  • nauczania języka angielskiego w egipskiej Aleksandrii,
  • marketingu internetowego (głównie kampanii e-mailingowych) w indyjskim Delhi.

Po kilku latach tułaczki po świecie zdecydowała się wrócić do Polski i połączyć nabyte umiejętności oraz wiedzę w jedną całość, zasilając szeregi agencji Verseo, jako Certyfikowany Specjalista Google AdWords, zgłębiając przy tym tajniki reklamy online. Uczulona na nicnierobienie. :)

7 lekcji Google Ads

W ramach Akademii Wiedzy prezentujemy poradnik 7 LEKCJI GOOGLE ADS. Przygotowane przez nas lekcje zawierają podstawowe informacje na temat kampanii Google Ads. Dzięki poradnikowi dowiesz się, w jaki sposób buduje się kampanie, jak określa się ich budżet oraz na czym polega ich optymalizacja.

Google Ads podstawy

Google Ads to system reklamowy Google, który służy do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. Zanim rozpoczniesz tworzenie kampanii Google Ads, musisz mieć jasno określony cel, np. zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, wzrost ilości zamówień lub zapytań w przypadku kampanii usługowych albo budowanie świadomości Twojej marki.

Gdy cel stanie się już dla Ciebie oczywisty, trzeba będzie oszacować realny budżet. Inaczej szacuje się go dla kampanii, której celem jest zwiększenie ilości zapytań, a inaczej dla kampanii, która ma za zadanie wypromowanie informacji o nowym produkcie.

Warto wspomnieć, że szeroki wybór ustawień kampanii Google Ads pozwala dopasować harmonogram wyświetlania reklam oraz stawki za kliknięcie w zależności od dni, godzin, lokalizacji oraz urządzeń. Opcje takiego dostosowania stawek dają możliwość uzyskania większej kontroli na tym gdzie, kiedy i na jakich urządzeniach pojawią się reklamy Twojego biznesu.

Poradnik Google Ads – czy to dla mnie?

Poradnik 7 LEKCJI GOOGLE ADS to same konkrety. Przygotowany przez nas zestaw porad jest obowiązkową lekturą dla wszystkich tych, którzy prowadzą działalność gospodarczą lub zajmują się szeroko pojętym marketingiem internetowym i chcą dowiedzieć się, czym jest i na czym polega Google Ads.

W poradniku znajdziesz wszystkie niezbędne informacje na temat Google Ads, dzięki którym szybko dostrzeżesz różnicę w wynikach marketingowych Twojej firmy. W trakcie lekcji odpowiadamy na podstawowe pytania w tej kwestii, np. jak dobierać słowa kluczowe oraz co jest podstawą skutecznej kampanii Google Ads.

Poradnik Google Ads wskazuje też, jakie treści reklam najbardziej odpowiadają użytkownikom Internetu oraz czego powinieneś się wystrzegać. Przeprowadza Cię przez Google Ads krok po kroku i opisuje czym mierzyć konwersje, czyli określone czynności podejmowane przez internautę w wyniku skierowanej do niego kampanii reklamowej. O reklamie w Internecie możesz poczytać więcej na naszym blogu TUTAJ.

Kim jest autorka poradnika Google Ads?

Autorką poradnika 7 LEKCJI GOOGLE ADS jest Martyna Mikołajczak – jedna z certyfikowanych specjalistek Google Ads w agencji interaktywnej Verseo. Martyna interesuje się tematem Google Ads od wielu lat, a swoje studia na uczelni zakończyła pracą na temat środków perswazji wykorzystywanych w reklamie internetowej.

Dzięki umiejętnemu połączeniu wiedzy z know how, Martyna jest twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads. Poradnik, który przygotowała, uczy jak zacząć z Google Ads. Nie masz więc na co czekać! Kliknij teraz i pobierz za darmo Twój poradnik 7 LEKCJI GOOGLE ADS. Wprowadź zmiany w swoim biznesie już dziś!